onsdag 21 oktober 2009

Ysel

Jag har så ont i ryggen så jag vet inte var jag ska ta vägen. Tror det beror på att jag har varit så spänd de sista veckorna pga allt som har hänt. Det har lätt även till att jag har fått ysel. Eller så är det så att jag fortfarade är jättestessad över ekonomin. Jag har inte ännu fått igång underhållsstödet. Det betyder att jag har fortfarande ett minus på 2546 kr varje månad. Så jag får väl dra på nå mer räkningar denna månad oxå. Det är så jobbigt att bara få ut typ 12000 i månaden i lön men jag kan bara hoppas på att jag får jobbet som jag har sökt. Det är heltid och bättre arbetstider än vad jag har idag.
Linneá har varit på samtal idag....och det var ett bra samtal...pratade mycket om henne umgänge och piercing som hon gjorde och jag fick beröm för mitt agerade tyckte att jag hade sköt det bra.
Känner att jag inte riktigt kan lita på Linneá känns som hon hela tiden ljuger men vet inte om det är så men det känns så.
Om jag får mitt jobb som jag har sökt så kan jag ha lite bättre koll på henne då jag kommer att börja jobba mer dagtid.
Markus har idag farit på höstlov till Stockholm får se om Micke träffar honom nåt...Markus har då inte meddelat att han har farit dit...men bor han där han säger att han bor så kommer han säkert att springa på varandra.
Han har inte pratat m Linneá eller markus på över en vecka. Nästa helg ska han komma till Luleå men det ser vi om han gör hoppas för Linneá skull att han gör det för annars kommer hon bli jättebesviken på honom. För hon kan inte fara till Stockholm för att han kommer upp....

Känner att min ork inte just nu är det bästa för jag inte sover nattetid ligger mest o funderar på hur jag ska lösa allt....ekonomin, Linneá, jobbet, värken och yrsel mm.
Men känner mej ändå glad för jag har sökt jobbet.....känns kul att om man får det att byta arbetsplats osv.

Nä nu ska jag försöka vila en stund! Har smort mej med lite ZONgel på ryggen se om det hjälper nåt.
Kramiz till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar