lördag 17 oktober 2009

Va less man kan bli!

Jag har nu promenerat så mycket så att jag är spyless på att gå men det är i allafall nyttigt. Det är kallt ute höll frysa ihjäl ikväll när jag gick hem från jobbet men men så är det när bilen är trasig. Men förhoppningsvis så får jag nån att titta på den på måndag.

Linneá är mycket gladare nu och det känns skönt! Samtalet i skolan verkar ha gått bra...hon säger själv att det är mycket bättre men vill fortfarande byta klass.

Micke ringde i fredags men sa att han råkade ringa fel....men tog upp lite praktiska saker som underskrifter och det som hade hänt i skolan men det jag fick till svar att han hade som vanligt inte fått nåt samtal från mej. Men jag har det inspelat så det är ingen snack om saken att jag inte har ringt iaf. Fick även hans nya mobilnr vilket är helt otroligt...
Han tyckte att jag kunde förfalska hans namnteckning men det tänker inte jag göra för sen kommer han säkert att säga att det har inte han godkänt och jag åker dit för urkundförfalskning.
Men han skulle efter mycket om och men skicka adressen på min mail...jag kan ju adressen men inte portnr till där han bor om nu det är så att han bor där han har sagt att han bor.
Inatt så sms han mej kl 04.45 totalt onödigt om att han har tagit bort blockningen på MSN. Det var väl inte nödvändigt att smsa mej den tiden om det och jag blir så less på det.
Jag har inte ännu iaf fått hans adress...så vi ser väl om jag får den.
Han godkände iaf att Linneá läste tyska vilket är bra.
Har pratat m min person som jag går o pratar m hon säger att det går att lösa om han inte skriver under papper som jag skickar. För då kan vissa myndigheter gå in och lösa det utan hans namnteckning och det kändes jätteskönt att det går att ordna isåfall.

Nä det är en dag imorgon oxå så gott natt alla ute i cybern! Ser inte fram emot imorgon måste börja gå kl 6 till jobbet för att hinna..*s*u*c*k och s*t*ö*n att vara utan bil....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar