måndag 12 oktober 2009

Vad jag har varit arg idag!

Varit så arg på Linneá idag så att jag bara skakade. Vad hon har gjort är att hon har piecat sig. Jag blev fly förbannad för att hon visste att hon inte fick göra det.
Efter mycket om men så tog hon bort den men det tog bara några timmar av prat och tjafs så fick jag henne att ta bort den.
Men det framkom att hon hade gjort det för att hon ville vara omtyckt av alla. Är tydligen väldigt ensam och har inga kompisar i skolan och att hon inte mår bra. Detta var för mej en nyhet med skolan. Efter mycket prat och kramar så kom vi fram till att jag ska prata med skolan imorgon och att vi måste komma fram till en lösning med alla problem som är.
När jag ringde Micke ikväll för att han skulle prata med henne så pratade han liten stund men sen sa han att han är där han är och kan inte göra så mycket åt det. Det är precis detta jag befarade att han skulle göra, men det visar bara att han skiter i allt. Men att han skulle ringa henne imorgon.
Han förstår inte hur allvarlig detta är man kan drabbas av ansiktsförlamning eller få värsta infektionen.
Det värsta av allt är att hon har gjort det själv med hjälp av en kompis,,,,hur vet man att det är fräscha grejor de använde sej av.
Nu har hon en stor fläskläppen ser ut som att hon har åkt på en fet smäll.
Av all info som kom ur henne ikväll har gjort att jag är helt slut. Hon känner sig inte omtyckt av någon och väldigt sviken av alla.
Förstod att när Micke nu har flyttat så har jag bara väntat på att nån slags reaktion ska komma....tur ändå bara att det var detta inte nåt värre.
Det ända man kan göra nu är att krama henne och upprepa att jag aldrig kommer att svika henne och alltid finnas där och älska henne.
Ska imorgon ta kontakt med SYNQ och höra med de hur jag ska hanskas med alla problem....tack lov för det stödet som jag har där.
Ska även fara förbi skolan och prata med det problemen som finns där. För nu räcker det med mobbingen. Nu ska jag ta i med hård hanskarna.

Till alla som skriver kommentarerna i hopp att trycka ner mej ännu mer så lägg ner det jag kommer som sagt inte att kommentera dessa nå mer. Du som vill förstöra ännu mer för mej och mina barn kan ju fortsätta om du tycker det är roligt men jag tar inte åt mej utan känner bara ännu mer allt jag skriver är så rätt att skriva.....nu när Micke har flyttat till Stockholm så kommer det inte bli så mycket skrivet om honom.
Du tror att du kan förstöra nå mer men det kan du inte så fortsätt om det är ditt ända nöje....inte mej du skämmer ut utan du gör bara bort dej själv när du inte vågar stå för det. Fegare person än det tror jag inte finns.
Jag vet redan att efter ett antal sms igår av Micke att jag är en hatad person av många och det har jag fått lära mej tidigt i min barndom av min styrfar och klasskompisar så du kommer inte åt mej där. För jag har idag ett så pass bra självförtroende att allt detta gör mej bara starkare! Som min person som jag pratar med säger att: Bara på några veckor har jag jobbat så hårt att det har stärkt mej som person.....detta är för att det har hänt så mycket sen i början av september.
Ha det bra nu!
Kramiz alla som vet sanningen!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Förstår om du har jobbigt just nu *kram*

    Tycker du ska lösenordsskydda din blogg så kna du ge lösenordet till de personer du tycker sk aläsa den så slipper du de som bara vill trycka ner dig i skoskaften

    kramiz

    SvaraRadera
  2. Första vettiga kommentaren på denna blogg!

    SvaraRadera