söndag 14 mars 2010

Varför det var länge sen jag skrev?

Det var ett bra tag sen jag skrev...men har fått ta så mycket skit att jag kände att jag inte orkade nå mer...men nu ska jag försöka återgå till detta.
Det har framkommit så mycket vad som gäller om Micke. Det ger en liten förklaring till mycket.....
Jag kan just nu inte skriva vad som hänt här detta är för att det är inte lämpligt.
Men Micke har nu bott ett tag i Stockholm och det är iaf jätteskönt!
Men fortfarande lämnar han inte mej ifred! Senast i torsdag natt fick jag både msn och sms från honom....
Vet att återigen har flyttat för att han inte kunde bo kvar i den lght som han hade....
Det roligaste med det är att han har flyttat hem till en tjej som är 52 år gammal....hahaaa och det är tjejen som har hjälpt till m hans hund.....
Vet mycket väl vem tjejen är....Hon har/haft väldigt dåliga tänder....
Jaja när man blir utkastad som den personen sa att han hade gjort när han ringde mej har man inte så mycket val! Vart så paff när den personen ringde till mej....sa inte så mycket...utan sa bara att som det är just nu så får vi inte ha kontakt m varandra... vilket micke inte respekterar!
Har varit med Linneá i STHLM men har inte kunnat besöka mina föräldrar av rädsla för att stöta ihop med Micke...otroligt tråkigt
Vi hade det jättebra i stockholm....
Tänkte idag bara skriva lite kort inlägg för att alla ska se att jag lever fortfarande!
Men sen se om jag får nå mer kommentarer om hur jag är!

I det tunga som Linneá går igenom så har vi fått ett jättestöd iaf av de som vet vad som har hänt och till de vill jag bara säga TACK!
Det värmer att man har så bra kompisar osv.....
Massor av kramar från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar